77 keer bekeken

Het mooiste meisje van de klas

• woensdag 08 februari 2023 @ 00:58
    reactie op (#9) CyberSimon

Zekers, ik ben dan ook nog eens voor de underdog. Dat maakt dat ik enorm veel respect heb voor de in 2021 overleden drummer Charlie Watts van de Rolling Stones. Heeft echt enorm bijgedragen aan de sound van de band en aan de stabiliteit van de band, maar hij deed dat allemaal uit bescheidenheid en bleef op de achtergrond!

• dinsdag 07 februari 2023 @ 22:00
    reactie op (#8) Mystic

Quote: Mystic

dinsdag 07 februari 2023 @ 20:15

Op de achtergrond vind ik bewonderenswaardig.Altijd op de voorgrond die mensen hou ik niet zo van.Doe maar gewoon doe je al gek genoeg.

Mooi gezegd! 

• dinsdag 07 februari 2023 @ 20:15
    reactie op (#1) CyberSimon

Op de achtergrond vind ik bewonderenswaardig.

Altijd op de voorgrond die mensen hou ik niet zo van.

Doe maar gewoon doe je al gek genoeg.

• vrijdag 09 december 2022 @ 22:33
    reactie op (#6) Serpentor

Ook niet mijn type indecision

• vrijdag 09 december 2022 @ 18:55
    reactie op (#5) CyberSimon

Best een knappe kerel, al is hij totaal niet mijn type smiley

• vrijdag 09 december 2022 @ 18:47
    reactie op (#4) Serpentor

Oké dan, goed bezig 

Meteen even opgezocht. Ik zie dat hij van oorsprong Deens is. Dat verklaart dus waarom ze een tijdje in Denemarken heeft gewoond 

• vrijdag 09 december 2022 @ 17:25
    reactie op (#3) CyberSimon

Gevonden: Marc Nygaard smiley  

• vrijdag 09 december 2022 @ 14:35
    reactie op (#2) Serpentor

Ik ben helemaal niet thuis in de voetbalwereld, dus zijn naam is niet blijven hangen 

Vraag me nu ook af of zijn naam überhaupt wel in de documentaire is genoemd surprise

Het geluk in de liefde heeft ze uiteindelijk niet bij hem gevonden, maar ze kregen samen wel een zoon 

• donderdag 08 december 2022 @ 22:56
    reactie op (#1) CyberSimon

Ik heb de link opgeslagen, daar ga ik zeker eens naar kijken! Ik heb altijd een softspot voor de underdog, en hoewel ze dat qua zangtalent en looks niet is, is ze wel iemand van de achtergrond als het gaat om naar buiten treden. Volgens mij heb ik die aflevering zelfs al eens gezien, maar stond er niet meteen bij stil dat ze ook een zangcarrière had bij een van Neerlands succesvolste formaties.

Rest nog één vraag: wie was die voetbalvedette? 

• donderdag 08 december 2022 @ 22:18

Zeg je Close II You, dan denken de meeste mensen waarschijnlijk als eerste aan 'leadzangeres' Nadja. 

Nadja en Sally waren toch wel de meest prominente leden van de groep. En misschien was dat ook wel logisch: zij hadden de looks én de beste zangstemmen.

Maar uiteindelijk telt het totaalplaatje qua looks en sound, en daarin waren Sascha, Natascha en Marsha natuurlijk onmisbaar.

Vooral Natascha zet ik in dit topic graag even in de spotlights! Alleen al vanwege het feit dat ze het enige lid van Close II You is, dat deel heeft uitgemaakt van álle samenstellingen van de groep (en dat waren er nogal wat... )

In interviews was ze naar mijn idee altijd wat meer op de achtergrond, maar stille wateren hebben diepe gronden...

Zo bleek wel in het tv-programma 'Het mooiste meisje van de klas'. Vijf jaar geleden werd een hele aflevering gewijd aan het opvallende leven van het meisje uit Kerkrade.

Voordat ze in Close II You kwam, had ze al veel ervaring opgedaan als fotomodel. En nadat de groep uit elkaar ging, bracht de liefde voor een prof-voetballer haar in diverse Europese landen. 

Eenmaal terug in Nederland, moest ze haar leven weer zien op te bouwen. Dat deed ze door haar grote droom na te jagen: een eigen modellenbureau oprichten. Anno 2022 is ze nog altijd heel succesvol met haar eigen Models Rock Agency!

Via deze link is de aflevering van 'Het mooiste meisje van de klas' met Natascha Scheffers nog terug te zien. Een mooi portret van een bijzondere vrouw